søndag 1. juli 2012

Dette er ein ny blogg

Eg blogga tidlegare på ein annan blogg som gradvis vart mindre interessant ettersom eg mista den forma for inspirasjon. No skal eg starta med eit nytt og spanande konsept, for å få det betre samla i hop. Bloggen kjem til å innehalde lite av kva eg gjer om dagen, med mindre eg gjorde noko som var ytterst interessant og som andre og burde prøva å gjera.

Ting eg kjem til å blogga mykje om er skriving. Båe korleis min eigen prosess fungerer når eg jobbar med forskjellege prosjekt, og spanande skrivetips, øvinger og oppgåver.

Bloggen kan koma til å handla om andre ting og. Det kan til dømes dukka opp meiningar og tankar kring interessante ting, eit arrangement eg har vore på eller ei stilig urt eller ei matoppskrift eg laga. Hovudpoenget er at eg ikkje kjem til å søla bort bokstaver på noko som helst som er fullstendig unyttig.

Me sjåast i neste innlegg.

2 kommentarer: